Mens vi venter på nyt… Kvelertak sender film fra USA

Det skulle være ganske sikkert; næste år kommer uovervindelige Kvelertaks nye album. Stavanger-drengene er vendt tilbage til det heksehjemsøgte Salem for at indspille deres andet album, og jeg kan næsten ikke vendte. Deres første skive har været mere eller mindre permanent med i min pladerotation, siden jeg hørte den for første gang, og jeg kan slet, slet ikke forestille mig, at opfølgeren bliver skuffende.  Ventetiden kan man så fordrive med deres små videopostkort fra Salem.

 

Skriv en kommentar

Filed under Video

Skriv et svar

