Fra Sortsand fylder to år

cov

Tiden går og Fra Sortsand fylder to år i dag. På den tid er det blevet til 280 indlæg og 93 bogomtaler. Det er da ganske pænt, og ikke mindst har det været underholdende at lave. Jeg har også været rigtig glad for den lille serie af ”bogbekendtskaber”, som jeg fik søsat tilbage i januar måned. Gæsteskribenterne har taget opgaven til sig og leveret absolut interessante sager.

Der er stadig et par stykker på trapperne, som er rigtig spændende læsning, og noget, jeg synes, I skal glæde jer til.

Besøgstallet på bloggen er stigende, hvilket er rart, men vigtigst af alt så synes jeg stadigt, det er givtigt at skrive teksterne og satser da også på at fortsætte med skriverierne. Det er sjovt at skrive, så længe der sidder nogen derude, som gider følge med i mine udgydelser.

Sandt at sige er vi sikkert ikke ret mange herhjemme, der egentlig interesserer sig for de ting, jeg smider på bloggen, men alene den tanke, at der er en lille kerne af folk, som brænder for de samme gamle bøger og forsider som mig, gør det underholdende at lægge noget frem.

Tak fordi du kiggede forbi.

– Martin

5 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

5 responses to “Fra Sortsand fylder to år

  1. Stort tillykke med dagen. Fra Sortsand er en af de bedste genre-blogs, vi har her i landet med masser af cool, spændende og varieret læsning.

  2. Tak for spændende vinkler og fede forsider. /Jacob

  3. Martin

    Mange tak!

  4. Koe

    Gratulerer så mye! Noen ganger liker jeg de underholdene coversammenstillingene dine best, andre ganger artiklene… Den rene luksus!

Skriv et svar

