Kongen med gravrøsten indtog KBH

Jeg har anbefalet ham før – og nu gør jeg det så igen. King Dude spilede i Lyngby i aftes og gav en helt, helt fantastisk koncert. Lyt til ham. Lyt til hans sorte folk, lyt til hans smukke, gotiske fortællinger om død og kærlighed. Det er ganske enkelt fremragende. Han kommer tilbage til KBH i juni, hvor han spiler på Ungdomshuset. Gør dig selv og dit sorte, gotiske hjerte en tjeneste og sving forbi koncerten. Du vil ikke blive skuffet.

Er man fan eller ej?

Er man fan eller ej?

Her får du King Dudes genindspilning af sangen ”Spiders in her hair” fra albummet Love(2011). God weekend og på gensyn på søndag, hvor vi skal ud i en fjern, post-apokalyptisk fremtid.

4 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

4 responses to “Kongen med gravrøsten indtog KBH

  1. Jack J

    Woah! Det var da helt vildt fedt! Jeg har aldrig hørt ham før, må jeg indrømme.

  2. Jack J

    Herligt!

    Og så lige et spørgsmål garantrisse for computerbegyndere; de sidste gange jeg er gået på din side, bemærker jeg nogle højst irriterende links i teksterne. Meningsløse ord er i grøn linkfarve, men links’ene går ikke nogen steder hen. fx i ovenstående, hvor der står “LOVE” i kapitaler (og “click to continue – by tableviewer” når jeg holder cursoren ovenover). Er det noget i min egen computer, der får tilfældige ord til at linke eller er det sådan på siden. Hvordan får jeg det væk?

    • Martin

      Hej Jack – jeg har samme problem og er desværre heller ikke specielt computer-ferm. Jeg må forsøge at få det fjernet efter påske – står med det ene ben på vej i sommerhus nu. Måske en vaks læser kender en løsning på problemet?

Skriv et svar

