Nu kan du snart skifte form med Against Me!

shape-shift-with-me

Against Me! har i de seneste måneder udsendt nogle singler, som optakt til deres nye album Shape Shift With Me. Jeg har været (og er vel egentlig fortsat) en ret stor fan af gruppen, men singlerne fra den nye plade er ikke helt, hvad jeg håbede på. Det hele er blevet lidt for venligt og poleret. Jeg foretrækker afgjort gruppen, da de var rå og vrede punks. Men OK, den seneste single ”333” er fin, og lur mig om jeg ikke får købt pladen når den udkommer d. 16. september.

Giv ”333” et lyt.

 

 

 

Skriv en kommentar

Filed under Video

Skriv et svar

