Nyt magasin om weird fiction er udkommet

Skelos, nr. 1 2016

Skelos, nr. 1 sommer 2016

Nu har du chancen for at være med på beatet fra begyndelsen. Et nyt magasin har set dagens lys, der hedder Skelos: The Journal of Weird Fiction and Dark Fantasy. Første nummer udkom for få uger siden, og jeg har stort set lige modtaget mit eksemplar. Nu ser jeg frem til at læse, hvad redaktørerne har brygget sammen.

Indholdet er en blanding af fiktion, lyrik, essays og anmeldelser, der alt sammen kredser om den svært definerbare genrehybrid ”weird fiction”. Umiddelbart gør magasinet, der udkommer i paperback-format, et ganske godt indtryk.

Jeg skal nok skrive lidt mere om Skelos ved en senere lejlighed, når det er læst, men sving forbi Skelos Press’ hjemmeside, hvis det her har fanget din interesse. Indholdet af det nummer næste nummer er blevet annonceret og tæller bl.a. en ny novelle af den fine Wilum H. Pugmire – den glæder jeg mig allerede til.

 

2 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

2 responses to “Nyt magasin om weird fiction er udkommet

  1. Koe

    Takk for tips!

    Ellers snublet jeg over denne, falt helt pladask og tenkte på denne bloggen: The Horrible Sexy Vampire (1970)
    https://horrorpedia.com/2014/01/20/the-horrible-sexy-vampire-1970-spanish-horror-film-overview-cast-plot-reviews-trailer/

Skriv et svar

