Jeg glæder mig til på torsdag!

På torsdag kommer Touché Amoré til København igen. Det er noget tid siden, at de sidst har været i byen, og de kommer tilmed denne gang med et særdeles stærkt nyt album i bagagen. Deres fjerde plade, der har titlen Stage Four, er måske gruppens hidtil bedste, så jeg er mægtig glad og glæder mig i den grad til koncerten. Jeg glæder mig tilmed til deres medbragte opvarmning – party hardcore-bandet Angel Du$t, der ligeledes har udsendt en meget, meget fin ny plade i ’16. Det drejer sig om gruppens andet album, som slet og ret hedder Rock The Fuck On Forever. En melodisk, glad omgang sange med dejligt vrede tekster.

Her får I en smagsprøve på begge bands. Først “Palm Dreams” med Touché Amoré og dernæst “Toxic Boombox” med Angel Du$t. Smut forbi koncerten på Pumpehuset, hvis du er i byen. Det bliver utvivlsomt en fantastisk aften.

Skriv en kommentar

Filed under Video

Skriv et svar

