The Old Firm Casuals er på banen igen

Old Firm Casuals

Old Firm Casuals

Jeg står med det ene ben på vej til London, hvor jeg bl.a. skal høre Youth of Today og American Nightmare/Give Up the Ghost. Det glæder mig til. Det betyder desværre, at søndagens indlæg må udeblive i denne uge. Nuvel, mon ikke verden overlever uden? Det tror jeg.

Til gengæld kan du glæde dig over en ganske festlig ny sang fra The Old Fim Casuals, der som bekendt anføres af Lars Frederiksen fra Rancid. Nummeret hedder ”Wartime Rock N’Roll” og kommer fra en 12”-EP, som gruppen udsender d. 20.marts. Den gode hr. Fredriksen er en stilsikker herre, og ”Wartime Rock N’Roll” leverer da også præcis, hvad man kunne håbe fra hans Oi-gruppe.

Oi-Oi og på gensyn i næste uge.

4 kommentarer

Filed under Video

4 responses to “The Old Firm Casuals er på banen igen

  1. Jack J

    Findes der nogen danske interviews med Lars Fredriksen? Jeg ledte efter noget på YouTube for et års tid siden, men uden held. Hvor dansk mon han egenligt er?

    • Martin

      Hmm. Han er vel egentlig kun halvt dansk. Jeg tror hans mor er dansker – ikke desto mindre er han vældig stolt af sit danske ophav, som det jo med al sin larmende tydelighed fremgår af hans album Viking med Lars Frederiksen and the Bastards. Det kunne være fedt, hvis han lagde vejen forbi Danmark igen. Det er snart rigtig lang tid siden, at han spilede med af sine bands i byen.

  2. Jack J

    Og god tur til London da. Det var mit hjem i 80’erne. Mange punkkoncerter i the Sir George Robey i Nordlondon.

Skriv et svar

