Stilstanden fortsætter lidt endnu…

Øv, det har desværre været en ganske pakket uge for mig, hvilket Fra Sortsand må lide under. Det bliver da heller ikke bedre i de kommende dage, hvor jeg er til den årlige, mentale udvaskning, der også går under navnet Copenhell. Det betyder, at der først er nyt på bloggen på onsdag i næste uge – men den dag sker der så også spændende sager…!

Copenhell byder, som altid, på en blandet buket, og det er nok ikke helt mit musikår i år. Ikke desto mindre glæder jeg mig faktisk til at gense Ministry og Every Time I Die. Det bliver også fedt at se Memoriam. Den store ubekendte er, for mig, Frank Carter and The Rattlesnakes. Jeg var ganske glad for Carters tidligere band Gallows, men har ikke hørt så meget til hans Rattlesnakes-gruppe. Måske det bliver fedt. Måske det bliver mit nye yndlingsband. Hvem ved.

Her får I lige Gallows med nummeret ”London Is The Reason” fra albummet Grey Britain. Dernæst kommer Frank Carter and The Rattlesnakes med nummeret ”Lullaby” fra deres nye album Modern Ruin.

Vi ses efter weekenden, hvor bloggen er tilbage med ny palaver om genrefiktion.

På genhør

Martin

 

Skriv en kommentar

Filed under Video

Skriv et svar

